مشکل پورنوگرافی چیست؟!

مجله با محتوای پورنوگرافی فیلمهای پورنو (Porno)، همون نوع فیلمهایی هستند که همه ما در طول زندگیمان حتما چندتایی  دیده ایم ولی هیچ وقت راجع به آنها صحبتی نمی کنیم و گاهی حتی این دیدن رو انکار می کنیم! فیلمهایی که تقریبا در همه دنیا افراد بالغ مجاز به خریداری و دیدن اونها هستند ولی در همه دنیا خریداری و دیدن اونها یک تابوی بزرگه!

ولی چه دلیلی برای ندیدن اونها وجود داره؟! آیا ما صرفا از اونجایی که به ما گفته اند دیدن این فیلمها شرم آوره، اونها رو نمی بینیم یا پیش خود دلیل منطقی ای برای ندیدن اونها داریم؟!

از نظر من دیدن همچین فیلمهایی دلایل خاص خودش رو می تونه داشته باشه. در اینکه هنرپیشه های این فیلمها معمولا افراد خاصی هستند شکی نیست. افرادی که بدنشان به شکل غیر معمولی زیباست. اما همه ما تفاوت رویا و واقعیت رو می دونیم! همه ما می دونیم که قرار نیست شخصی که در این فیلم ما رو تحریک می کنه، توی واقعیت هم نصیب ما بشه! پس چرا بعضی از ما دیدن این فیلمها توسط همسر یا شریکمون رو خیانت به خودمون می دونیم؟! در واقع اگر فکر می کنید، شریکتون این رو نمی دونه یا دارید فهم اون رو دست کم می گیرید یا باید از خودتون بپرسید که آدم فهیمی مثل شما با این بی عقل چه کار داره؟! اینکه یک نفر از اندام دیگری خوشش بیاد، به این معنی نیست که اون رو به شریکش ترجیح می ده.

آیا تا به حال از شریکتون پرسیدید که دوست داره فیلم پورنو نگاه کنه یا نه؟! و آیا او اونقدر با شما رو راست هست که راستش رو بگه؟! و اگر فکر می کنید، به شما دروغ می گه مسلما یه جایی از رابطتون مشکل داره!

و اگر می دونید که شریکتون فیلم پورنو می بینه، آیا از او سوال می کنید که چرا از این نوع فیلم خوشش می یاد، یا فقط از اون می خواید که دیگه این فیلمها رو نبینه؟!

آیا از او می پرسید که دوست داره کارایی رو که توی این فیلمها انجام می دن رو با هم انجام بدین؟! و آیا حاضرید این کارها رو انجام بدین؟!

اون چیزی که واضحه اینه که همه این فیلمها آدم رو به رویاپردازی می اندازه! اینکه آدم خودش رو جای کس دیگه ای فرض می کنه و همه ما گاهی دوست داریم خودمون رو جای کاراکترهای فیلمهای مختلف فرض کنیم. ولی چرا به جای رویاپردازی، سعی نکنیم حداکثر بهره رو از واقعیت ببریم؟! به نظر من همونقدر که دیدن فیلمهای اکشن و تخیلی ای مثل فیلمهای جکی چان و جت لی بیهوده است، دیدن این فیلمها هم بیهوده است، ولی همه ما می دونیم که فیلمهای جکی چان و جت لی کم فروش نیستن! و سازندگان و هنرپیشه های فیلمهای پورنو هم درآمد کمی ندارن! پس بهتره حداقل با خودمون رو راست باشیم!

+ در همین رابطه